Co nas kręci, co nas podnieca, czyli subiektywnie na każdy temat

wtorek, 28 lutego 2012

Blogosfera

Witajcie kochani:)
          Kilka dni temu został ogłoszony konkurs przez onet.pl na najlepszy blog roku 2011. Znamy już zwycięzców. Nagrodę główną zdobył Paragon Podróży, blog z którego dowiecie się jak bez wydawania fortuny poznawać świat dobrze się przy tym bawiąc. Oczywiście nie obyło się bez wyróżnienia głównego, które przypadło Piktografice i Zorkowaniu. Ponadto mamy również zwycięzców w takich kategoriach jak: Ja i moje życie, Profesjonalne, Polityka i społeczeństwo, Podróże i daleki świat, Kultura, Foto, video, komiks, Blogi literackie, Moje zainteresowania i pasje, Absurdalne i offowe, Teen. Należałoby również wspomnieć o Blogach blogerów i Wyróżnieniach specjalnych, właśnie w tej kategorii nagrodę otrzymał Make Life Easier. Blog, który jest moja inspiracją a jego czytanie sprawia mi wiele przyjemności. Serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)
           Według mnie taki konkurs to świetny pomysł. Jest tak wiele osób, które posiadają blogi. Za jego pomocą dzielą się z innymi ludźmi swoimi zainteresowaniami, pomysłami, bądź problemami. Poruszane są w nich najróżniejsze tematy, dlatego każdy z nas może znaleźć w nich coś dla siebie. Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele możemy dowiedzieć się o twórcy danego bloga, po przeczytaniu kilku postów napisanych przez niego. Z własnego doświadczenia wiem, że czytanie blogów wciąga;) Mam dwa ulubione, które odwiedzam przy każdym włączeniu komputera i za każdym razem odnajduje w nich kolejne ciekawostki. Od dłuższego czasu stałam po jednej stronie tej „bajki”. Byłam, jestem i będę gorliwą czytelniczką, jednak od niedawna znajduję się po dwóch stronach. Kogoś kto czyta blogi i kogoś kto je pisze, ponieważ razem z moją koleżanka ze studiów założyłyśmy bloga. Teraz my także będziemy dzieliły się z Wami przemyśleniami związanymi ze współczesnymi wydarzeniami. Mam nadzieje, że „wypisanee” przez nas myśli i spostrzeżenia będą dla Was smacznym kąskiem a dla nas inspiracją do tego aby pisać jeszcze więcej.


                                                                                                                                    Sandra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz